środa, 21 listopada 2012

Ostatni dzień bycia nastolatką


     Źle mi z tym faktem. Zamiast z kieliszkiem bajecznie kolorowego drinka w miłym towarzystwie, spędzam go ucząc się cykli rozwojowych pasożytów występujących na w strefie równikowej.
     Dawno mnie tu nie było. Po prostu miałam tyle do napisania, że nie wiedziałam, od czego zacząć. Znalazłam sobie nową pasję życiową, ale o tym kiedy indziej. Mam tylko nadzieję, że napisany przeze mnie list do Św. Mikołaja nie zaginie gdzieś po drodze i dostanę niezbędne mi do życia rzeczy.

     Tak podsumowując-żyję i mam się całkiem dobrze... mam nadzieję, że następnym razem uda mi się tu wrzucić zdjęcie czegoś zrobionego przeze mnie, bo ostatnio się rozleniwiłam dość solidnie..

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...