sobota, 7 stycznia 2017

Szydełkowe cotton balls

Cotton balls cieszą powodzeniem od dłuższego czasu. Te nastrojowe świecidełka skradły moje serce, lecz nie byłabym sobą, gdybym je tak po prostu kupiła...

 

Z powodu prowadzenia bardzo wyczerpującego trybu życia  składającego się głównie ze spania, odpoczywania i czasami chodzenia na zajęcia, tworzenie bawełnianych kul zajęło mi sporo czasu. O ile usztywnianie i montowanie lampek to kwestia godzinki wieczorem i trzydziestu minut następnego dnia, to szydełkowanie zdawało się nie mieć końca. Na szczęście udało mi się kupić sznur lampek 10 LED, bo z większą ilością zmagałabym się zapewne do kolejnego Bożego Narodzenia. 

 




Dla zainteresowanych kwestiami technicznymi:

kordonki to Cable 5 o ile dobrze pamiętam
szydełko 1,75
baloniki do nadania kształtu znalezione u chińczyka
usztywnienie: klej wikolowy do drewna
lampki na baterie AA 10 LED
montaż: klej na gorąco

10 komentarzy :

  1. Wowww!!!S U P E R !!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kolejne odwiedziny i komentarz, również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Cottonki zawsze i wszędzie. U mnie pokochali je wszyscy. Przydałoby się jeszcze zrobić ale tak jak piszesz- nie na wszystko starcza czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecałam sobie, że już nigdy nie wezmę się za te paskudztwa, bo są w moim wykonaniu bardzo czasochłonne, ale nie wytrzymałam długo. Produkcja kolejnych rozpoczęta. Może skończę do sylwestra.. ;)

      Usuń
  3. Rewelacyjne :D Piękniejsze niż te ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      urok rękodzieła tkwi w tych wszystkich niedoskonałościach, tak sobie to tłumaczę ;)

      Usuń
  4. Szkoda, że do szydełkowania mam dwie lewe ręce. Pięknie Ci wyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie do szydełkomaniaka też dużo brakuje, ale te kule naprawdę wiele wybaczają, jak dane było mi się przekonać po ich usztywnieniu- warto spróbować, tym bardziej, że wzory nie są skomplikowane.

      Usuń
  5. Super to wygląda, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...