środa, 7 września 2016

Skrzynka w kwiaty

Przyznaję, że beztroskie obklejanie drewnianych skrzynek kwiatkami z serwetek i malowanie ich, to bardzo wciągające zajęcie. Raczej nie będę się tym zajmować długo, bo nigdy mnie nie ciągnęło jakoś specjalnie do tej techniki. Myślę, że moja fascynacja skończy się wraz z wielkim wiadrem lakieru. Nie zmienia to faktu, że pięknie zdobione drewniane rzeczy będę wciąż podziwiać na innych blogach. Moje wypadają przy nich dość kiepsko, ale satysfakcję z prac i tak mam ogromną. :)




2 komentarze :

  1. Super blog!
    Zapraszam do mnie :-)
    http://www.mecooks.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę czasu minęło, ale oczywiście zajrzę na blog ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...